BlackBerry Q10 sizi hareket halinde tutmak ve hayatınıza hız katmak için tasarlandı!
BlackBerry Q10; BlackBerry Hub, BlackBerry klavye ve BBM Video özellikleri ile akıllı telefon anlayışına yeni bir deneyim katıyor. Özellik ve uygulamaların sorunsuzca birlikte çalıştığı yeni bir deneyim. Sizi hareketli tutmak için tasarlanan ve işinizi daha da kolaylaştıran BlackBerry 10'u keşfedin!
30 Haziran 2013 tarihine kadar geçerlidir
Ne kadar öderim?
Her ay 250 MB içinde BlackBerry Q10’a, 24 ay sözleşme ile ayda sadece 104 TL’ye sahip olabilirsiniz. Kampanya kapsamında yararlanacağınız paket tutarına seçtiğiniz telefon modeli ve aylık internet paket ücreti de dâhildir.
BlackBerry Q10 | 24 Ay | 12 Ay |
---|---|---|
250 MB | 104,00 TL | 187,00 TL |
500 MB | 108,00 TL | 191,00 TL |
Sınırsız 1 GB | 116,00 TL | 199,00 TL |
Sınırsız 4 GB | 128,00 TL | 211,00 TL |
- Tablodaki fiyatlara %18 KDV, ses ve SMS için %25, internet için %5 ÖİV dahildir.
- Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
Kimler yararlanabilir?
- 12 aydan uzun, 36 aydan kısa süreli Turkcell Bireysel faturalı hat sahibi abonelerin, son 6 ay fatura toplamı 250 TL ise hem fatura hem kredi kartı ile kampanyadan faydalanabilirler.
- 36 aydan uzun süreli Turkcell Bireysel faturalı hat sahibi veya 12 aydan uzun süreli otomatik fatura ödeme talimatı olan ve ya son 3 ay içinde faturasını düzenli olarak son ödeme tarihi ve öncesinde ödeyen abonelerde son 6 ay fatura toplam kriteri yarıya düşer. Örnek olarak; 250 TL ise 125 TL olacaktır. Söz konusu aboneler hem fatura hem kredi kartı ile kampanyadan faydalanabilirler.
- Turkcell Bireysel hat sahibi olan ve son 6 aydır Gold Tarifesindeki Gold Plus Paket kullanıcıları veya son 6 aydır Hepsi Bir Arada Tarifesindeki Gold Plus ve Platinum Paketi kullanıcıları veya Turkcell Bireysel hat sahibi olan ve son 6 ay içinde her ay için fatura geliri tutarı (cihaz taksiti, vergiler, bağış/destek kampanya tutarları ve mobil ödeme tutarları hariç fatura tutarı) 95 TL ve üzerinde olan kullanıcılar kampanyamızdan hem fatura hem kredi kartı ile faydalanabilirler.
- Kampanyaya katılacak hattın, -son ödeme tarihi henüz gelmemiş olanlar hariç- son 2 aylık döneme ait faturalarını ödemiş ve son 6 aylık dönem içinde de borç ya da abonelik sözleşmesine uygun olmayan durumlar sebebi ile kullanıma kapatılmamış olması gereklidir.
- Bir hat, aynı TCKN ile bağlı olduğu data hatlarından birine tanımlanacak kampanyalar için referans gösterilebilir. Ancak referans gösterilen hat, kampanyaya katılmayı talep ederse; söz konusu her iki kampanya için gerekli son 6 aylık toplam fatura tutarı şartını birlikte sağlaması gereklidir.
- Kampanyaya katılan hattın iptali ya da başka birine devri talep ediliyorsa, önce tanımlı kampanyanın iptali ve sözleşmede belirtilen koşullara göre hesaplanan erken iptal bedelinin ödenmesi gereklidir.
- 250 TL finansal katılım kriterinde bulunan cihazlar için; bireysel kullanıcılarımıza sunduğumuz tüm cihaz kampanyalarında, farklı hatlarla, TC kimlik numarası bazında katılım limiti 2’dir. Bu kriter Turkcell’in bireysel kullanıcılarına sunduğu tüm cihaz kampanyalarını kapsamaktadır. TC Kimlik No bazında bir abone farklı hatlarıyla Turkcell’in bireysel müşterilerine sunduğu tüm kampanyalardan en fazla 4 adet cihaz ile faydalanabilir. Cihaz yenileme kampanyası harici 1 hat için en fazla 1 adet kampanya tanımlanabilir.
Kampanyadan yararlanırken paket değişikliği yapabilir miyim?
Kampanyanız devam ederken dilerseniz sınırsız kez üst pakete geçebilirsiniz. Sadece bir defaya mahsus alt paketlere geçiş yapabilirsiniz. Paket değiştirebilmeniz için ödenmemiş faturanızın bulunmaması ve kampanya başlangıcından itibaren 1 aylık sürenin geçmiş olması gerekir. Aynı ay içerisinde tek bir kez paket değişikliği yapabilirsiniz. Paket değiştirme işleminizi, yeniden sözleşme imzalamadan, Turkcell Müşteri Hizmetleri’nden yapabilirsiniz. Paket geçişiniz anında gerçekleşir ve fatura dönemini beklemenize gerek kalmaz; paketiniz değiştiğinde SMS ile bilgilendirilirsiniz. Paket değişikliği yaptığınızda sözleşme süresi değişmez ve kampanya kaldığı yerden devam eder. Bir üst pakete geçiş anınızda faturanıza sadece ilk paketinizin ücreti uygulanır. Örneğin, 1 GB’tan 4 GB Paketi’ne geçtiğiniz ay, 1 GB + 4 GB = 5 GB kullanım yapıp, 1 GB ücreti ödersiniz. Alt pakete geçişinizde de yine aynı mantık uygulanır. Yani, geçiş yaptığınız ay 4 GB + 1 GB + = 5 GB kullanım yapıp 4 GB ücreti ödersiniz.
Kontratlı kampanyadan alınan paketin iptali durumunda erken iptal ücreti nasıl hesaplanır?
Taahhütnamede belirtilen yükümlülüklere kısmen veya tamamen uyulmaması durumunda ve/veya seçilen paketin süresi sona ermeden kampanyadan ayrılmak istenmesi durumunda ve/veya taahhütnamede belirtilen her bir mobil hattı başka bir mobil operatöre taşındığı durumda söz konusu aykırılığın gerçekleştirildiği aydan itibaren taahhüt süresi bitimine kadar ödenmesi gereken vergiler dahil kalan cihaz taksitleri toplamı ve o güne kadar verilen Turkcell indirim bedelleri, Mobil hizmet faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.
İnternet paketimi aşarsam nasıl ücretlenirim?
Sınırsız 1GB ve 4GB İnternet Paketi’nin aşım ücreti bulunmamaktadır. Paket kapsamında verilen 1 GB veya 4 GB kullanımın doldurulması halinde, internet erişim hızı, paketin tekrar tanımlanma tarihine kadar 96 Kbps'a indirilir. 250MB veya 500 MB internet paketlerinin tercih edilmesi durumunda, paket kapsamında verilen datanın kullanılması halinde, paket kotasını aşan kullanımlar için tüm vergiler dâhil 0,000049 TL/KB paket aşım ücreti ödersiniz. Tarife paket aşımlarınız, güncel tarife aşımı üzerinden ücretlendirilecektir.
Kampanyayı başka bir hattıma devredebilir miyim?
Kampanyanız başka bir numaraya devredilemez.
Kampanyada seçtiğim telefonda sorun yaşanması durumunda ne yapılmalıdır?
Cihazınızı en kısa sürede yetkili bir teknik servise götürmelisiniz. Cihaz garanti kapsamında tamir edilecektir. Cihazınızı garanti kapsamındayken servise götürdüğünüzde herhangi bir ücret ödemezsiniz. Garanti kapsamı dışındaki kullanıcı hatalarından kaynaklanan arızalarda ise Yetkili Teknik Servis’in belirleyeceği tutarı ödemelisiniz. Kampanya kapsamında aldığınız cihaz, satış noktasında arızalı çıktığı takdirde yenisi ile değiştirilir. Satış sonrası arızalı çıktığı takdirde ise 15 gün içinde cihazı aldığınız Turkcell İletişim Merkezi’ne elden teslim etmelisiniz. Turkcell İletişim Merkezi cihazı yetkili teknik servise gönderecek, teknik servisin testi neticesinde cihazın arızasının donanımsal olduğu onaylanırsa, servis tarafından yeni bir cihaz Turkcell İletişim Merkezi’ne gönderilecektir. Turkcell İletişim Merkezi cihazınızın geldiğini haber vererek yeni cihazı size elden teslim etmelidir. Bu bekleme süreci maksimum 4 hafta sürer. Bu bekleme döneminde faturanıza paket bedeli yansımaya devam edecektir.
Özel Servis Numaralari ve 444’lü Aramalar

0 yorum:
Yorum Gönder